Az Expedia bevezeti az AI-t, amivel célja, hogy az utazástervezést az általános keresésekről a személyre szabott, AI-által vezérelt utazási javaslatokra cserélje.
A DeepMind legújabb AI-innovációja emberi oktatók közvetlen megfigyelésével képes komplex feladatokat megtanulni, új kapukat nyitva ezzel az AI-képzésben.
A technológiai világ felpezsdült, amikor a Salesforce nyilvánosságra hozta az Airkit.ai felvásárlását, amely a személyre szabottabb és hatékonyabb ügyfél interakciók jövőjét ígéri.
A Got It AI bemutatta az Agent Copilot nevű élvonalbeli AI-asszisztenst, amely az ügyfélszolgálati és értékesítési műveletek átalakítására szolgál.
A Salesforce új generatív AI-megoldásokat, a Sales GPT és a Service GPT indított útjára, amelyek célja a munkafolyamatok és az ügyfélkapcsolatok egyszerűsítése az értékesítési és szervizcsapatok számára.
Ahogy az olyan AI chatbotok, mint a ChatGPT és a Bard egyre fejlettebbé válnak, egyszerre jelentenek ígéretes lehetőségeket a vállalkozások számára és potenciális veszélyeket a társadalom számára.
A generatív AI modellek, mint például a ChatGPT, potenciálisan javíthatják az üzleti eredményeket, de nem megfelelő használatuk esetén jelentős adatvédelmi és biztonsági kockázatokkal is járnak.
Nem zökkenőmentes az AI bevezetése az ügyfélszolgálatoknál, mint azt az Xfinity is megtapasztalta, egy technológiai hiba miatt kudarcot vallott az ügyfélmegtartási kísérlet.
A Forethought bejelentette a SupportGPT bétaverzióját, egy új eszközt, amely a generatív mesterséges intelligencia segítségével pontosabb válaszokat ad az ügyfélszolgálati megkeresésekre.