A Forethought célja, hogy pontosabb chatbotokat készítsen korlátozott generatív AI modellekkel

A Forethought bejelentette a SupportGPT bétaverzióját, egy új eszközt, amely a generatív mesterséges intelligencia segítségével pontosabb válaszokat ad az ügyfélszolgálati megkeresésekre.

A Forethought, a 2017 óta chatbotokat fejlesztő startup bejelentette új eszközének, a SupportGPT-nek a bétaverzióját. A SupportGPT célja, hogy generatív AI-t hozzon a platformra, azzal a szándékkal, hogy automatikusan generált ügyfélszolgálati válaszokat adjon emberi beavatkozás nélkül. A vezérigazgató és társalapító Deon Nicholas felismerte, hogy a generatív mesterséges intelligencia jelenlegi állapotában az egyik kihívása a kirívóan rossz válaszok előállításának kockázata. A Forethought úgy tervezte meg a SupportGPT-t, hogy szűkebb adatkészletet használjon, mint az általánosítottabb GPT-alkalmazások, ami segíthet pontosabb válaszokat adni.

Deon Nicholas elmagyarázza, hogy a Forethought kifejlesztett néhány okos algoritmust, amelyek a generatív modellbe promptként vagy útmutatóként betáplálva segítenek csökkenteni a "hallucinációk" kockázatát, és szorosabban kapcsolódnak az ügyfél tényleges üzleti tevékenységéhez. Azáltal, hogy a mesterséges intelligenciát úgy programozzuk, hogy korlátozott számú választ tud adni, az eszköz nagyobb valószínűséggel reagál észszerű módon. Egy demó során Nicholas bemutatta, hogyan képes az eszköz felismerni, ha egy ügyfél a hatókörén kívül eső kérdést tesz fel, például az időjárásról, és hogyan irányíthatja vissza a beszélgetést azokra a releváns témákra, amelyekhez ért.

Annak érdekében, hogy ez minden iparág és vállalat számára működjön, a Forethought bejelentette a SupportGPT Playground béta verzióját is, egy olyan felületet, ahol a vállalatok saját adataik felhasználásával kísérletezhetnek a SupportGPT-vel. Ez az eszköz lehetőséget biztosít a vállalatoknak arra, hogy testre szabják és saját igényeikhez igazítsák a mesterséges intelligenciát.

A SupportGPT-vel a Forethought azt reméli, hogy növelni tudja a chatbotok pontosságát, és egyre többször adhat értelmesebb válaszokat az ügyfeleknek. Bár a motorháztető alatt az OpenAI technológiát használja, azt a Forethought mérnökei módosították és továbbfejlesztették. Azáltal, hogy a mesterséges intelligenciát szűkebb adatkörre korlátozzák, az eszköz nagyobb valószínűséggel fog értelmesen válaszolni, csökkentve a téves válaszok kockázatát.

Megosztás Facebookon