Az OpenAI vezérigazgatója, Sam Altman fenntartásainak adott hangot az emberek és az AI közötti barátságokkal kapcsolatban és sürgeti a kettő közötti egyértelmű megkülönböztetést.
A Meta hamarosan bemutatja a „Gen AI Personas”-t, egy sor generatív AI chatbotot, amelyek célja, hogy élénk és változatos személyiségükkel megragadják a fiatalabb korosztályt.
A technológiai világ felpezsdült, amikor a Salesforce nyilvánosságra hozta az Airkit.ai felvásárlását, amely a személyre szabottabb és hatékonyabb ügyfél interakciók jövőjét ígéri.
A globális távközlési titán, a BT Group jelentős, 42%-os létszámcsökkentést jelentett be, akár 55 000 alkalmazott elbocsátását tervezi, ami nagyrészt az AI és az automatizálási technológiák térnyerésének tulajdonítja.
Az OpenAI vezérigazgatója, Sam Altman aggályokat fogalmaz meg az AI, különösen a ChatGPT-hez hasonló chatrobotok lehetséges visszaélésével kapcsolatban a közelgő 2024-es amerikai elnökválasztás befolyásolásában.
A Databricks bejelentette a Dolly nevű nyílt forráskódú nyelvi modell bevezetését, amelyet a vállalatok a ChatGPT-hez hasonló, utasításokat követő chatbotok létrehozására használhatnak.
Nem zökkenőmentes az AI bevezetése az ügyfélszolgálatoknál, mint azt az Xfinity is megtapasztalta, egy technológiai hiba miatt kudarcot vallott az ügyfélmegtartási kísérlet.
Az AI által generált tartalmak egyre inkább bővítik a közösségi hálózatokat, és a LinkedIn az első, amely "AI-alapú beszélgetésindítókat" oszt meg a felhasználókkal, hogy elkötelezettek maradjanak.
A Forethought bejelentette a SupportGPT bétaverzióját, egy új eszközt, amely a generatív mesterséges intelligencia segítségével pontosabb válaszokat ad az ügyfélszolgálati megkeresésekre.
A beszélgető mesterséges intelligencia (AI) milliárdokat ér, a biztonsági ellenálló képesség pedig a vezetők 96%-a számára prioritás.