A Salesforce új generatív AI-megoldásokat, a Sales GPT és a Service GPT indított útjára, amelyek célja a munkafolyamatok és az ügyfélkapcsolatok egyszerűsítése az értékesítési és szervizcsapatok számára.
A Salesforce a World Tour londoni bemutatóján jelentette be új generatív AI munkafolyamat-eszközeinek – Sales GPT és Service GPT – bevezetését. Az értékesítési és szervizcsapatok munkafolyamatainak és az ügyfélkapcsolatok egyszerűsítését célzó új funkciók a Salesforce mesterséges intelligencia megoldását, az Einstein GPT-t használják. Ezek egy valós idejű, saját adatplatformon működnek és a Salesforce kiemelte, hogy gyorsabbá tehetik az üzletkötéseket, előre jelezhetik az ügyfelek igényeit és növelhetik a termelékenységet. A megfelelés és az adatbiztonság az új eszközök alapvető szempontjai. A Salesforce megerősíti, hogy az Einstein GPT bizalmi rétege védi az érzékeny ügyféladatokat. Megakadályozza, hogy a nagy nyelvi modellek megőrizzék az adatokat, így biztosítva a megbízható adatkezelést. A vállalat azt tervezi, hogy ezeket a megbízható generatív AI képességeket beépíti a vállalat különböző más szolgáltatásaiba, többek között a marketing, a kereskedelem, a Slack, a Tableau, a Flow és az Apex szolgáltatásaiba, meglovagolva a generatív AI technológia közelmúltbeli fejlődésének hullámát. A Salesforce generatív AI-ajánlatai segítenek majd az ügyfélélmény- és az ügyfélkapcsolat-kezelési szolgáltatóknak abban, hogy automatikusan személyre szabott e-maileket generáljanak, ezzel is erősítve az értékesítési és szolgáltatási szakemberek szerepét. A vállalat nemrégiben végzett felméréséből kiderült, hogy a generatív AI-val kapcsolatos biztonsági aggályok ellenére a munkavállalók többsége szívesen használja ezt a technológiát. Az új ajánlatok, amelyek mögött a Salesforce megbízható adatok, biztonság és etika iránti elkötelezettsége áll, javítják a termelékenységet, automatizálják az e-mailek létrehozását és a hívások átírását, valamint gyorsabb nyomon követést tesznek lehetővé. A Sales GPT és a Service GPT személyre szabott, AI-alapú megoldásokat kínál az értékesítési, illetve a szervizcsapatok számára. Az Sales GPT a teljes értékesítési ciklust lefedi, beleértve a fiókkutatást, a találkozók előkészítését és a szerződéses záradékok megfogalmazását, míg a Service GPT a valós idejű ügyféladatokon alapuló, AI-vezérelt válaszokat kínál az ügyfélproblémák megoldásának felgyorsítása érdekében. Bill Patterson, a Salesforce C360 alkalmazásokért felelős ügyvezető alelnöke és vezérigazgatója kiemeli, hogy ezek az eszközök hogyan szabadítják fel a szervizügynököket a rutinfeladatoktól, lehetővé téve számukra, hogy az összetett ügyfélproblémákra koncentráljanak. Az Einstein GPT biztonsági rétege biztosítja a felelős adatkezelést az AI-alapú termelékenységet biztosít a Sales GPT és a Service GPT területén. A felhasználók élvezhetik az Einstein által nyújtott mesterséges intelligencia termelékenységnövelő előnyöket, amely naponta több mint 200 milliárd AI-alapú előrejelzést generál, és támaszkodhatnak az Einstein GPT Trust Layer adatmegőrzési irányelvére. Ezeknek a technológiáknak az integrálása révén a szervezetek teljes képet kaphatnak minden vásárlóról, lehetővé téve számukra, hogy egyedi élményeket teremtsenek.