A reklám- és marketingiparban ma már szinte nincs olyan vezető, aki ne tekintené az AI-t a jövő kulcstechnológiájának. Egy friss ADWEEK-felmérés azonban rávilágít: a lelkesedés mögött komoly bizonytalanság húzódik.
Amikor a Google év elején felkereste az R/GA ügynökséget, egyetlen kérése volt: készítsenek egy olyan reklámot, amely mesterséges intelligencia nélkül egyszerűen nem lenne megvalósítható.
A Snapchat és a Microsoft egyesíti erőit, hogy innovatív szponzorált linkekkel bővítse a felhasználói beszélgetéseket a My AI chatbotban.
A Meta szabadalmat szerezett az AI által generált hirdetésekre, megnyitva az utat a személyre szabottabb hirdetési élmény előtt, és potenciálisan fellendítve a vállalat bevételeit.
A Morgan Stanley előrejelzése szerint az AI mindent forradalmasítani fog az online kereséstől a kereskedelemig és a tartalomig, és 6 billió dolláros technológiai befektetési potenciált szabadít fel.
A Snap OpenAI által működtetett "My AI" chatbotja mostantól a Snapchat összes, havonta 750 millió felhasználója számára ingyenesen elérhető, személyre szabott és kreatív funkciókat kínálva.
A Revolve a Maison Metával együttműködve három óriásplakátot készített generatív AI-eszközök felhasználásával, amelyek potenciálisan a jövőbeli reklámkampányok költségvetésének eltolódásához vezethetnek.