A Snapchat My AI chatbotja ingyenesen elérhetővé vált minden felhasználó számára

A Snap OpenAI által működtetett "My AI" chatbotja mostantól a Snapchat összes, havonta 750 millió felhasználója számára ingyenesen elérhető, személyre szabott és kreatív funkciókat kínálva.

A Snapchat ingyenesen elérhetővé teszi OpenAI-alapú chatbotját, a My AI-t mind a 750 millió havi felhasználója számára. Ez kevesebb mint két hónappal azután történik, hogy a bot először megjelent a Snapchat több mint 3 millió fizetős előfizetője számára. A My AI egyre jobban integrálódik a Snapchatbe, és mostantól csoportos csevegésekhez is hozzáadható, ha "@" szimbólummal említjük. A felhasználók a bot megjelenését is testre szabhatják egy egyéni Bitmoji avatarral.

A mesterséges intelligencia a Snapchat kamerájában használható AR-szűrőket tud ajánlani, és az alkalmazás térkép fülén felkeresendő helyeket javasolhat. Hamarosan a Snap azt tervezi, hogy lehetővé teszi a vizuális üzenetküldést, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy generált válaszokat küldjenek generált képekkel, mint például a vállalat éves konferenciáján bemutatott példa, amely egy kertben lévő paradicsomot ábrázoló fotóról készült, amire a bot egy gazpacho leves generált képével válaszol.

A Snap vezérigazgatója, Evan Spiegel a generatív AI technológiát "fantasztikus kreatív eszköznek" tekinti, és példákat osztott meg arról, hogy a My AI-t arra használta, hogy esti meséket készítsen a gyermekeinek, és megtervezze felesége, Miranda Kerr születésnapi partiját. Úgy véli, hogy a generatív AI-robotok jobban alkalmasak kreatív feladatokra, és hogy a kreativitásuk a konkrét információk felidézésének korlátainak köszönhető.

A Snap partnerségét az OpenAI-val, amely a My AI számára az alapvető nagy nyelvi modellt biztosítja, Spiegel "szorosnak" nevezte. A chatbot üzemeltetésének költségeiről nem kívánt beszélni, de utalt a közeljövőben lehetséges fejlesztésekre. Bár a My AI interakcióinak reklámcélzásra való felhasználása lehetőséget jelenthet, Evan Spiegel tartózkodott a további részletezéstől.

Amikor a My AI először megjelent a fizető Snapchat Plus előfizetők számára, gyorsan rosszul viselkedett. A Snap azonban további biztosítékokkal egészítette ki a My AI-t, többek között a felhasználó Snapchaten megadott életkorát használva ahhoz, hogy a bot hogyan reagál a kérésekre. A már felszínre került problémás interakciók ellenére Evan Spiegel szerint a My AI válaszainak 99,5 százaléka megfelelt a Snapchat közösségi irányelveinek.

Bár az AI-iparban vita folyik arról, hogy a chatbotoknak emberi személyiséggel kell-e rendelkezniük, Evan Spiegel szerint a korai felhasználók egyik legfontosabb kérése volt, hogy a My AI képes legyen megváltoztatni a nevét és a megjelenését. Úgy véli, hogy ez az emberi vágynak szól, hogy személyre szabják a dolgokat, és sajátjuknak érezzék azokat.

Megosztás Facebookon