Dream Screen: A YouTube generatív AI eszköze az alkotók számára

Az emberi kreativitás és az AI közötti határ egyre jobban elmosódik a YouTube legújabb AI-innovációival.

  • A YouTube AI-alapú eszközöket vezet be, köztük a Dream Screen-t, a továbbfejlesztett tartalomkészítéshez.

  • Az új funkciók közé tartoznak az AI-által generált hátterek, a videótémákra vonatkozó javaslatok és a zenei ajánlások.

  • A generatív AI-eszközök térhódítása megváltoztatja a digitális tartalomkészítés paradigmáját, a YouTube pedig élen jár a vezetésben.

A YouTube forradalmasítani fogja a tartalomkészítést legújabb generatív AI-eszközeivel, amint azt az éves „Made on YouTube” rendezvényén bejelentette. A várható funkciók között szerepelnek az AI-által generált fotó- és videoháttér, a videótémákra vonatkozó javaslatok és az intuitív zenei keresés.

A Spotlight funkció, a Dream Screen lehetővé teszi az alkotók számára, hogy AI-által generált videókat és fotókat készítsenek a YouTube Shorts hátteréhez. Kezdetben az alkotók kéréseket adhatnak be, hogy elkészíthessék ezeket a háttereket. A YouTube azonban olyan jövőt képzel el, amelyben az alkotók a mesterséges intelligencia segítségével újrakeverhetik és módosíthatják meglévő tartalmaikat, teljesen új remekműveket alkotva.

De ez még nem minden. A YouTube mesterséges intelligenciája hamarosan a tartalomkészítés lényegét is befolyásolni fogja. A YouTube Studio újszerű AI funkciója ötleteket gyűjt a témákhoz és vázlatokat készít a potenciális videókhoz. Ezek az AI-által vezérelt javaslatok az egyes alkotókra lesznek szabva, tükrözve a közönség aktuális preferenciáit. Ezenfelül egy AI-alapú zenei ajánlórendszer elemzi majd az alkotó videójának leírását és megfelelő audió tartalmat javasol.

Ez az AI-fejlődés nem csak az eszközökről szól, hanem a tartalomkészítés újradefiniálásáról is. A megfizethető generatív AI-eszközök nemrégiben bekövetkezett térhódításával a digitális alkotók működése is átalakult. Miközben a Google nagymértékben befektet a generatív AI-ba, a YouTube zökkenőmentesen integrálja az AI-eszközöket, például a videó-összefoglalókat. Az ilyen AI-eszközök beáramlása a YouTube-ra a tartalomtervezés és szerkesztés lehetséges változásait jelenti. A szintetikus tartalmak térnyerésével foglalkozva az olyan platformok, mint a TikTok, az egyértelműség érdekében elkezdték címkézni az AI-által generált anyagokat.

Megosztás Facebookon