A Scenario, az Emmanuel de Maistre és Hervé Nivon által indított startup létrehozott egy AI platformot a játékfejlesztők és művészek számára, hogy létrehozhassák saját képgenerátoraikat, amelyeket a játékuk sajátos stílusára képeztek ki.
Az Emmanuel de Maistre és Hervé Nivon által indított Scenario startup olyan mesterséges intelligenciaplatformot fejlesztett ki a játékfejlesztők és művészek számára, amely lehetővé teszi, hogy saját képgenerátorokat hozzanak létre, amelyek a játékuk sajátos stílusához igazodnak. A ma elindított platform webes, mobilalkalmazáson vagy API-n keresztül érhető el. "A Scenario segítségével a játékfejlesztők - a technikai szakértelem szintjétől függetlenül - több tucat vagy több száz egyéni generátort hozhatnak létre, amelyek képesek teljesen új játékeszközöket létrehozni, amelyek tökéletesen összhangban vannak egy adott stílussal vagy művészeti irányzattal" - mondta de Maistre a TechCrunchnak adott e-mail interjújában. "A mi megoldásunk az egyetlen elérhető, amely lehetővé teszi számukra, hogy saját AI-generátorukat egy adott művészeti stílus alapján, első féltől származó képzési adatok felhasználásával képezzék ki. Tehát ha független művész vagy fejlesztő vagy, akkor egy adott stílusban egy maroknyi eszközzel kezdhetsz, feltöltheted őket a Scenario-ra, és létrehozhatsz egy specifikusan ezekre az eszközökre szabott generátort." De Maistre és Nivon 2021-ben alapította a Scenario-t, miután több évet töltöttek a 3D modellezés, illetve az adattudomány területén. Nivon korábban az Amazon Web Services (AWS) megoldás-architektjeként dolgozott AI-termékeken, míg de Maistre eladta másik startupját, a Redbird drónelemző céget az azóta bezárt Airware-nek. A játékipar valóban lehetőséget kínál a bomlasztásra, ami a generatív mesterséges intelligenciát illeti. A játékok nagy mennyiségű tartalmat igényelnek - ezek nagy része művészi alkotás. Nehéz becsléseket találni, de az egyik forrás szerint egy kisebb játékhoz szükséges művészeti eszközök létrehozásának költsége néhány dollártól több ezer dollárig terjed. A Scenario segítségével a felhasználók feltölthetnek egy sor vizuális elemet, amelyek meghatározzák egy adott videojáték vagy projekt karaktereit, tárgyait, környezetét vagy egyéb eszközeit. A Scenario mesterséges intelligenciamotorja ezután megtanulja és alkalmazkodik a vizuális anyagok grafikai stílusához, és egyszerű szöveges utasításokból új eszközöket generál játékokhoz, játékprototípusokhoz, játékmarketinganyagokhoz és más eszközökhöz.