A Microsoft AI-alapú Copilotja továbbfejleszti az üzleti alkalmazáscsomagot, a Dynamics 365-öt

A Microsoft bemutatta a Copilotot, egy AI-alapú szolgáltatást, amely automatizálja a feladatokat a vállalati erőforrás-tervezési és ügyfélkapcsolat-kezelési eszközeiben, a Dynamics 365-ben.

A Microsoft AI-alapú Copilotja a Dynamics 365-ben jelenik meg, amely automatizálja a többször ismétlődő értékesítési és ügyfélszolgálati feladatokat a Dynamics 365 Sales és a Viva Sales alkalmazásban, amivel segít az ügyfeleknek szóló e-mail-válaszok megírásában és a Teams megbeszélések e-mailes összefoglalójának elkészítésében az Outlook-ban. Az értekezlet összefoglalója részleteket gyűjt az eladó CRM-jéből, például a termék- és árinformációkat, és kombinálja azokat a rögzített Teams-hívásból származó elemzésekkel. A Dynamics 365 Customer Service szolgáltatásban a Copilot képes szövegkörnyezet függő válaszokat megfogalmazni az ügyfelek kérdéseire chat-en vagy e-mailben, és interaktív chat-élményt nyújt az ügyfélszolgálati dolgozók számára, amely a tudásbázisokból és az ügyek előzményeiből is merít.

A Copilot továbbá kiegészíti a Power Virtual Agents, a Microsoft chatbot-készítőjének új „beszélgetésfokozó” funkcióját, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy egy botot olyan erőforrásokhoz, például egy weboldalhoz vagy tudásbázishoz kapcsoljanak, amivel olyan kérdésekre is válaszolhatnak, amelyekre a botot nem képezték ki. A beszélgetésfokozók kiegészítik a Microsoft AI Builder eszközének új "GPT" modelljét, amely lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy szöveggeneráló funkciókat ágyazzanak be Power Automate és Power Apps megoldásaikba. Például egy kutató felhasználhatja a hetente közzétett jelentések szövegének összefoglalására, és azt e-mailben elküldje, míg egy marketingmenedzser a GPT-modellt arra használhatja, hogy célzott, generált tartalomötleteket hozzon létre konkrét kulcsszavak vagy témák megadásával.

A Microsoft mesterséges intelligencia által generált tartalmak mindig egyértelműen fel vannak tüntetve, és a felhasználókat arra ösztönzik, hogy használat előtt ellenőrizzék a pontosságot. Az AI által generált tartalmak aggályokat vethetnek fel az automatizálási elfogultsággal kapcsolatban, vagy azzal, hogy az emberek hajlamosak túlságosan megbízni az mesterséges intelligenciában, ezért a vállalat biztosítja felhasználóit arról, hogy rendelkezik felügyeleti és vezérlőelemekkel, hogy gyorsan reagálhasson kézi beavatkozással, ha bármilyen probléma átcsúszik a fenti védelmi vonalakon.

A Microsoft felzárkózik a Salesforce-hoz, amely már évek óta AI-alapú képességekkel ruházza fel CRM-termékcsaládját. A Microsoft üzleti alkalmazások portfóliójában található új AI-termékfrissítései azonban nagy hatással lehetnek az ügyfeleikre, amivel lehetővé teszik a Microsoft számára, hogy versenyképes maradjon, miközben AI-alapú eszközöket kínál az ismétlődő feladatok automatizálására és a vállalkozások munkaterhelésének egyszerűsítésére.

Megosztás Facebookon