A DuckDuckGo javítja a keresési élményt a DuckAssist AI funkcióval

A DuckDuckGo az OpenAI-val és az Anthropic-kal együttműködve új funkciót vezet be, a DuckAssist-et, amely generatív AI-t használ a Wikipédia információinak összegzésére és természetes nyelvű válaszok adására a keresési lekérdezésekre.

A DuckDuckGo nem az első keresőmotor, amely generatív mesterséges intelligenciát alkalmaz, a Google és a Microsoft már bevezetett hasonló funkciókat. Ahelyett azonban, hogy chatbotot hozna létre, a DuckDuckGo továbbfejleszti meglévő azonnali válasz funkcióját. A DuckAssist kiegészítésével, amikor a felhasználó egy varázspálca ikont lát, rákattintva a Wikipédiából (és néha az Encyclopedia Britannicából) származó információk összefoglalóját kapja meg a kérdés megválaszolásához.

A téves információk valószínűségének csökkentése érdekében a DuckAssist gépi tanulási modellje csak a Wikipedia-ból és az Encyclopedia Britannica-ból szerezhet információt. Jelenleg a felhasználók csak a DuckDuckGo alkalmazásban vagy a böngészőbővítményben érhetik el a funkciót, mivel a vállalat visszajelzéseket szeretne gyűjteni, mielőtt kiterjesztené a rendelkezésre állást, és lehetővé tenné, hogy a modell további forrásokat is felhasználjon.

Az adatvédelemre érzékeny felhasználókat a DuckDuckGo megnyugtatja, hogy a DuckAssist keresésekhez nem szükséges bejelentkezés, és a vállalat nem osztja meg személyes adatait az OpenAI-val és az Anthropic-kal, és nem is használják fel azokat a modelljeik betanításához. A DuckDuckGo vezérigazgatója, Gabriel Weinberg szerint ez csak az első a generatív mesterséges intelligencia által támogatott funkciók sorában, amelyeket a vállalat a következő hónapokban tervez bevezetni, hogy a felhasználók gyorsabban találjanak válaszokat.

Megosztás Facebookon