A Perplexity októberben mindenki számára elérhetővé tette Comet nevű AI-böngészőjét, amely eddig csak fizetős felhasználók kiváltsága volt.
A Perplexity AI új szintre lépett: hétfőn bemutatta autonóm e-mail-asszisztensét, amely képes postafiókokat kezelni, személyre szabott válaszokat fogalmazni és megbeszéléseket szervezni emberi közreműködés nélkül.
A Common Sense Media szeptemberben közzétett biztonsági értékelése szerint a Google Gemini gyerekeknek és tinédzsereknek szánt verziói egyértelműen „nagy kockázatú” besorolást kaptak.
A Perplexity új bevételmegosztási rendszert indít, amelynek keretében a kiadók minden alkalommal részesedést kapnak, amikor az AI-asszisztensük egy cikküket használja fel válaszként.
Bár saját AI-megoldásait építi, a cupertinói óriás már most nyitott a stratégiai célszerűségre – akár Perplexity is célkeresztbe kerülhet.
Aravind Srinivas, a Perplexity AI alapító-vezérigazgatója és egyben korábbi Google-, DeepMind- és OpenAI-kutató, az AI-kutatókért folyó versenyt az NBA játékoskapcsolataira hasonlította.
A mesterséges intelligencia cégek egyre drágább előfizetésekkel célozzák meg a profi felhasználókat – most a Perplexity is belépett a felső kategóriás versenybe.