ChatGPT: A generatív mesterséges intelligencia jelene és jövője a vállalatok számára

Az Info-Tech Research Group informatikai kutatócég új jelentése szerint a ChatGPT, az OpenAI generatív AI platformja a vállalkozások számára vállalati támogatásra, ügyfélinterakcióra és termékfejlesztésre használható.

A technológiai technológia és a technológia-fejlesztés a vállalat számára:
A ChatGPT, az OpenAI címlapokra kerülő generatív AI-platformja nem csak hype, és egy új jelentés szerint a vállalkozások is felhasználhatják a kulcsfontosságú feladatok ellátására, beleértve a vállalati támogatást, az ügyfélinterakciót és akár a termékfejlesztést is. Az Info-Tech Research Group globális IT-kutató és tanácsadó cég legújabb, ChatGPT: The Present and Future of Generative AI for Enterprises (A generatív mesterséges intelligencia jelene és jövője a vállalatok számára) című kiadványa, amelynek célja, hogy a technológiai vezetőknek segítsen megérteni az új technológiát és annak lehetséges felhasználási eseteit.

"Az OpenAI a ChatGPT nyelvi modelljét felügyelt tanulás és megerősítő tanulás segítségével képezte ki" - mondta Jeremy Roberts, az Info-Tech Research Group kutatási igazgatója. "Ez azt jelenti, hogy a nyelvi modellt ismételten betanította egy ember, aki bemutatja a kívánt viselkedést, majd felügyeli a modell által előállított kimenetet, megerősítve a tanulást azáltal, hogy a kimeneteket minőségük alapján rangsorolja."

A GPT modell korábbi iterációitól eltérően a ChatGPT-t kifejezetten chatbot funkcióra tervezték. Más chatbotokkal vagy intelligens szoftverasszisztensekkel ellentétben azonban a ChatGPT sokkal ügyesebben tud párbeszédet folytatni a felhasználóival, sőt, képes visszajelzésre is reagálni, pontosítást kérni, és a felhasználó válaszai alapján iterálni a válaszait.

Megosztás Facebookon