Az AI-alapú Empathic alkalmazás értelmezi a nem beszélő emberek érzelmeit

Az Empathic, egy AI-val működő alkalmazás, amelyet a kommunikációban jelentős szellemi vagy fizikai korlátozásokkal rendelkező nem beszélő emberek érzelmeinek jobb megértésére indítottak el.

A dublini University College Dublin (UCD) digitális egészségügyi spin-out cége, a seamlessCARE által kifejlesztett Empathic egy olyan mesterséges intelligenciával működő alkalmazás, amely képes megérteni a nonverbális személyek érzelmeit. A jelentős szellemi vagy fizikai korlátozásokkal élők nem képesek kommunikálni alternatív kisegítő technológiával, és mások számára is kihívást jelenthet megérteni, hogy mit éreznek. A kommunikáció hiánya rossz hangulathoz és ingerültséghez vezethet, ami kihívást jelentő viselkedéshez, például agresszióhoz, önkárosításhoz és egyéb kockázatokhoz vezethet. Az Empathicot azért hozták létre, hogy jobban megértsük a nonverbális személyek érzelmeit, javítva ezzel életminőségüket.

Ha többet akarsz tudni, kövess minket Facebookon!

Az Empathic alkalmazással bárki felvehet egy rövid hangfelvételt, amellyel megállapíthatja, hogy egy nonverbális személy örömöt, unalmat, frusztrációt vagy akár 10 másik érzelmet érez-e. Ez javíthatja a nonverbális személy életminőségét, és csökkentheti a frusztrációból eredő nehéz viselkedésformákat. Az Empathic kutatása és fejlesztése során a seamlessCARE gondozókkal dolgozott együtt lakóotthonokban, otthoni ápolásban, idősotthonokban és rehabilitációs intézményekben. A legtöbb tesztalany felfedezte, hogy az Empathic használata jobb hangulatot és kevesebb kihívást jelentő viselkedést, kevesebb személyi sérülést és nagyobb biztonságot eredményezett.

Dr. Aviva Cohen, a seamlessCARE vezérigazgatója és társalapítója

Dr. Aviva Cohen, a seamlessCARE vezérigazgatója és társalapítója szerint az Empathic "jelentős hatással lehet a nem beszélő emberek, valamint családjaik és a támogatást nyújtó személyek életminőségére". Az alkalmazás elérhető a Google Play és az Apple App Store áruházban, hétnapos ingyenes próbaidőszakkal. Minden Empathic-fiók legfeljebb három nonverbális személyt fogadhat, és a fiók tulajdonosa szabadon meghívhat további 20 "Társ" felhasználót, például oktatókat, gondozókat, segítő személyzetet, barátokat, rokonokat vagy bárki mást a támogató hálózatból.