A Snapchat elindítja az AI szelfi funkciót, a Dreams-t

A Snapchat belemerül az AI szelfitárába a Dreams funkcióval, amely azt ígéri, hogy még magával ragadóbbá teszi a szelfiket.

  • A Snapchat bemutatja a Dreams nevű új ai-funkciót, amely tematikus szelficsomagokat generál.

  • Az első csomag ingyenes, a további csomagok 1 dollárért kaphatók, kezdetben Ausztráliában és Új-Zélandon vezetik be, de tervek szerint hamarosan az egész világra is.

  • A Dreams a Snapchat legújabb ai-val kapcsolatos vállalkozása, a My AI chatbot után és nyílt forráskódú technológián alapul.

A Snapchat számára nem idegen az innováció, és legújabb funkciója, a Dreams is ezt bizonyítja. Az alkalmazás Memories szekciójában található Dreams lehetőséget kínál a felhasználóknak, hogy AI-által generált szelfi csomagokat hozzanak létre olyan témák alapján, mint a „hasonmások” vagy az „iskolába visszatérés”. Miután feltöltötte saját szelfik sorozatát, a Snapchat egy nyolc fotóból álló csomagot mutat be, amelyből választhatsz. Az első csomag ingyenes és minden további csomag 1 dollárba kerül alkalmazáson belüli vásárlásként.

A funkció kezdetben az ausztrál és új-zélandi felhasználók számára érhető el, ám a tervek szerint a következő hetekben világszerte bevezetésre kerül. Jack Brody, a Snap termékért felelős alelnöke úgy jellemzi a funkciót, hogy "egy kicsit buta és egy kicsit furcsa", ami tökéletesen illeszkedik a Snapchat játékos és szórakoztató élményekre vonatkozó szellemiségéhez. A Dreams nem csak egy újabb szelfi eszköz, ez a Snapchat elkötelezettségének kiterjesztése, hogy innovatív funkciókkal értéket teremtsen a közösség számára.

Ami a Dreams-t megkülönbözteti a többitől, az a mögötte rejlő technológia. A Snapchat My AI chatbotjával ellentétben, amely az OpenAI ChatGPT-je hajt, a Dreams nyílt forráskódú technológiára épül, és minden egyes művészeti stílust a Snap alkalmazottai készítenek. A vállalat jövőbeli tervei között szerepel, hogy a felhasználóknak lehetővé tegye barátaik bevonását a Dreams-be, ami egy közösségi réteggel bővíti a funkciót. Érdemes megjegyezni, hogy a Dreams szolgáltatási feltételei ellenkeznek azzal, hogy valaki más szelfijét használják fel a Dreams létrehozásához és olyan cégek szponzorált Dreams csomagjai vannak a láthatáron, mint a Disney vagy a Pepsi.

Lehet, hogy a Snapchat nem nagy beszédtéma, mint más közösségi hálózatok, de messze nem jelentéktelen. A napi 397 millió felhasználóval és az Memories tartalmának napi 280 millió megosztásával a Dreams milliók első generatív AI-élménye lehet. Ez nem csak egy funkció, ez egy bepillantás a digitális önkifejezés jövőjébe.

Megosztás Facebookon