A Salesforce bemutatja az Einstein GPT-t, integrálva a ChatGPT AI-t a Slackbe

A Salesforce bemutatta az Einstein GPT-t, a Slackhez készült AI szolgáltatást, amely a ChatGPT chatbothoz hasonlóan működik, de kifejezetten a vállalkozásokon belüli használatra tervezték.

A Salesforce új AI-szolgáltatása a Slack számára, az Einstein GPT a vállalatokon belüli használatra készült és lehetővé teszi az ügyfél-összefoglalók, testreszabott e-mailek, marketingtartalmak és akár kódok generálását néhány billentyűleütéssel, a széles körben használt ChatGPT-hez hasonló beviteli kéréseknek köszönhetően. A program képes vizuális elemeket is generálni a marketing tevékenységekhez, például promóciós fejléceket.

Az Einstein GPT vállalati verzióját a ChatGPT-t létrehozó OpenAI segítségével integrálták a szolgáltatásba, így a modell nem csak a nyilvános adatokhoz, hanem a Salesforce magjához is hozzáférhet. Az ügyfelek az Einstein GPT-t saját vállalati adataik felhasználásával, a bot beviteli kéréseivel képezhetik ki.

A Salesforce állítása szerint biztosítékokat alkalmaznak, az Einstein GPT által adott minden egyes választ ember ellenőriz a használat előtt. A felhasználóknak meg kell adniuk egy felszólítást ahhoz, hogy a chatbot összeállítson egy e-mailt, ami után módosíthatják az anyagot egy másik kérés beírásával, például "legyen kevésbé hivatalos". A felhasználó ezután választhatja, hogy bemásolja és beilleszti az információt egy e-mailbe.

Az Einstein GPT bejelentése a generatív mesterséges intelligencia iránti növekvő érdeklődés közepette történik, a vállalkozások pedig igyekeznek használni az új technológiát. A Microsoft és az OpenAI a múlt hónapban kötött partnerséget, a Google pedig létrehozta a Bardot, a most bétatesztelés alatt álló riválisát. A kínai technológiai titánok is dolgoznak a chatbotok saját verzióin.

Megosztás Facebookon