SlackGPT: A Salesforce generatív AI platformja a munkafolyamatokhoz

A Salesforce bejelentette a SlackGPT nevű új generatív AI-élményt a Slack számára, amelynek célja a termelékenység és a hatékonyság növelése a munkahelyi kommunikációs eszközön belül.

A Salesforce elindította a SlackGPT-t, egy új generatív AI-élményt a Slack számára, amelynek célja a saját és harmadik féltől származó LLM-ek erejének kihasználása a Slack belső tudásával, hogy a munkahelyi kommunikációs eszközön belül produktívabbá tegye a csapatokat. A natív funkciók, amelyek jelenleg a Slack felhasználói élményének prototípusa, olyan szempontokat tartalmaznak, mint az összegzés és a vázlatkészítés, amelyek segíthetnek a vállalati felhasználóknak. Az alkalmazás tartalmazni fog egy továbbfejlesztett, kód nélküli munkafolyamat-építőt is, amely lehetővé teszi a csapatok számára, hogy automatizálják a munkájukat a mesterséges intelligencia segítségével, bármely általuk választott generatív AI-eszközzel, hogy segítsék a munkájukat, amikor és ahogyan azt szükségesnek látják. Az alkalmazásnak csak a Slack ökoszisztémáján belül kell elérhetőnek lennie, amelyben összesen mintegy 2600 alkalmazás található.

A SlackGPT generatív élménye három kulcsfontosságú területre összpontosít: a Slack alkalmazáson belüli natív AI-funkciók, az AI-műveleteket beágyazó automatizált munkafolyamatok, valamint az Einstein GPT alkalmazásnak a platformba való beépítése. A natív funkciók olyan szempontokkal segítik majd a vállalati felhasználókat, mint az összegzés és a vázlatkészítés. Ha például számos olvasatlan üzenet van, a felhasználó egy kattintással kaphat egy összefoglalót a megbeszéltekről, vagy egy elmulasztott megbeszélésről tájékozódhat az összefoglaló és az műveleti elemek lekérdezésével. Az írósegédben és a Slack felületév dedikált gombként ülő íróasszisztenst is használhatnák, hogy a semmiből írjanak szöveget, kiszűrjék a tartalmat és állítsák be annak hangnemét.

A továbbfejlesztett, kód nélküli munkafolyamat-készítő segít a csapatoknak automatizálni a mesterséges intelligencia segítségével végzett munkájukat azáltal, hogy olyan nagy nyelvi modell (LLM) által vezérelt alkalmazások bevonásával, mint az OpenAI ChatGPT (jelenleg béta verzióban) vagy az Anthropic Claude (most elérhető). Ez lényegében lehetővé teszi a csapatok számára, hogy tetszőleges generatív AI-eszközt használjanak munkájuk segítésére, amikor és ahogyan azt szükségesnek látják.

Végül a Salesforce azt is bejelentette, hogy az Einstein GPT, a saját generatív AI-asszisztense, amely naponta több mint 200 milliárd AI-alapú előrejelzést ad az Customer 360-on keresztül, dedikált alkalmazásként érkezik a Slack-re. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy természetes nyelvi utasítások segítségével közvetlenül a Slack-en belül lekérdezzék a Salesforce ügyféladatait, beleértve olyan dolgokat, mint az új vagy a valószínűleg lemorzsolódó ügyfelek. Egyelőre nincs pontos dátum arra vonatkozóan, hogy ezek az új generatív AI-képességek mikor lesznek elérhetőek a végfelhasználók számára. A Salesforce szerint a natív AI-funkciók és az Einstein GPT alkalmazás a fejlesztési fázisban van, míg a továbbfejlesztett, AI-csatlakozókkal ellátott munkafolyamat- készítő valószínűleg idén nyáron kerül bevezetésre.

A Slack új State of Work jelentése szerint a mesterséges intelligenciát alkalmazó emberek 90%-kal nagyobb valószínűséggel számolnak be magasabb szintű termelékenységről, ugyanakkor a vállalatoknak jelenleg csak 27%-a használ mesterséges intelligencia eszközöket a hatékonyság növelésére. Ezek az új funkciók segíthetnek megváltoztatni ezt.

Megosztás Facebookon