A Salesforce a Customer 360 innovációkkal forradalmasítja az egészségügyet

A Salesforce új funkciókat vezetett be Customer 360 for Health platformjában, amely az AI technológiákat egyesítve segít az egészségügyi szolgáltatóknak a kezelés személyre szabásában és a működési költségek csökkentésében.

A Salesforce Customer 360 már jó ideje kiemelkedő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) platform, és a legújabb, Customer 360 for Health nevű frissítés bevezetésével az egészségügyi szolgáltatók mostantól kihasználhatják technológiáját és szolgáltatásait, hogy valós időben személyre szabottabb ellátási élményt nyújtsanak, mindezt a működési költségek csökkentése mellett. A legújabb innovációk közé tartozik az adatfelhő, a betegkapcsolati központ, a Tableau Accelerators for health cloud és az otthoni egészségügy.

Tanulmányok szerint az egészségügyi fogyasztók csaknem 80%-a az ellátási útvonalon való eligazodás nehézségeit – akár online, akár az ügyfélszolgálaton – jelölte meg a szolgáltató elhagyásának és a szolgáltatóváltás vezető okaként. A Salesforce új innovációjával, a Customer 360 for Health-tel ez a szakadék most áthidalható.

Az adatfelhő lehetővé teszi az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy az elektronikus egészségügyi nyilvántartásokból (EHR) és több klinikai és nem klinikai forrásból – például orvosi, demográfiai, kárigénylési, szociális és viselkedési adatokból – származó adatokat valós idejű betegprofillá kombinálják. Ezek az adatok segíthetnek a potenciális kockázatok azonosításában, a terápiás megközelítések meghatározásában, valamint a betegek személyre szabott gondozási kommunikációval és valós idejű bevonással történő oktatásában. Emellett az Einstein AI előrejelzéseivel az egészségügyi csapatok az adatokból nyert információk segítségével jobban megérthetik a betegek egészségi állapotát.

A Customer 360 for Health másik innovatív funkciója a betegkapcsolati központ, amely a Mulesoft Direct for health felhő segítségével átfogó képet nyújt a betegről az EHR-adatok eléréséhez. Ez a funkció segíthet a betegfelvételi asszisztenseknek optimalizálni a betegekkel való valós idejű interakciókat, például az időpontok ütemezését, a számlázást és a biztosítási információk frissítését. A betegfelvételi asszisztensek automatizálhatják a munkafolyamatokat is a betegek gyorsabb kiszolgálása érdekében, és akár az Einstein AI cikkajánlásait is használhatják a gyakran felmerülő kérdések megválaszolásához.

A Salesforce Tableau Accelerators intelligens felületet kínál, amelyek betekintést nyújtanak a betegek beutalási elemzéseibe, a kockázatelemzésbe, és segíthetnek a betegek meg nem jelenésének csökkentésében. Az összegyűjtött adatok arra is betekintést nyújthatnak, hogy mi motiválja a betegeket arra, hogy megjelenjenek a rendeléseken, például hogy SMS-értesítést kapjanak az e-mailek helyett.

Végül a Customer 360 Home Health funkciójával a Salesforce a betegek otthoni kezelését kívánja racionalizálni. A csapatok mostantól automatizálhatják az otthoni kezelés felvételi és ütemezési folyamatát, az ütemezési munkafolyamatok segítségével az előzetes engedélyeket a beteg preferenciái alapján ütemezett látogatásokká alakíthatják. A funkcióval az otthoni egészségügyi ütemezők egy felületen kezelhetik a találkozókat és az ápoló szakemberek hozzárendelését, míg a látogató egészségügyi szakemberek személyes eszközükön hozzáférhetnek a betegadatokhoz, beleértve a preferenciákat és a gyógyszerekkel kapcsolatos információkat, hogy segítsenek az ápolási tervek nyomon követésében.

Összességében a Customer 360 for Health lehetővé teszi az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy személyre szabott és hatékonyabb ellátást nyújtsanak, miközben csökkentik a működési költségeket, így kulcsfontosságú eszközzé válik a betegélményt javítani kívánó egészségügyi szolgáltatók számára.

Megosztás Facebookon