Az OpenAI új API-t indított a fejlesztők számára a ChatGPT társalgási AI-technológiájának eléréséhez, amelyet már olyan nagyvállalatok használnak, mint a Shopify, az Instacart és a Snapchat.
Az OpenAI bemutatott egy új API-t, amely lehetővé teszi a fejlesztők számára a ChatGPT társalgási AI technológiájának használatát. A ChatGPT egy AI chatbot, amelyet már számos népszerű alkalmazásba és eszközbe integráltak. Az OpenAI egy API-t is bemutatott a Whisperhez, a beszédből szöveggé alakítható modellhez, amelyet az AI-kutató vállalat 2022 szeptemberében nyitott meg. A ChatGPT API-t már olyan nagyvállalatok is elfogadták, mint a Shopify, az Instacart és a Snapchat. Az Instacart a ChatGPT-t arra fogja használni, hogy segítsen az ügyfeleknek bevásárlólistákat készíteni olyan nyílt végű kérdésekből, mint például "Milyen egészséges ebédet adhatok a gyerekeimnek?". A Shopify viszont azt tervezi, hogy a ChatGPT-t integrálja a Shopba, a fogyasztói alkalmazásába, amelyet különböző termékek és márkák keresésére használnak. AA ChatGPT API egy AI-oktatót is működtet a Quizlet tanulási platformhoz. A ChatGPT API hozzáférést biztosít a GPT 3.5 Turbo modellhez, amely ugyanazt a modellt használja, mint a ChatGPT termék. Az OpenAI egy blogbejegyzésben közölte, hogy a ChatGPT API-felhasználók a modellek folyamatos fejlesztésére és a dedikált kapacitás kiválasztására számíthatnak a modellek feletti nagyobb ellenőrzés érdekében. Emellett az OpenAI tisztázta, hogy az API-n keresztül beküldött adatokat nem használják fel az OpenAI modelljeinek további képzésére és fejlesztésére, kivéve, ha az API-t használó szervezet úgy dönt, hogy adatokat szolgáltat. Az OpenAI emellett 30 napos adatmegőrzési szabályzatot vezet be az API-felhasználók számára, a felhasználói igények függvényében lehetőség van szigorúbb adatmegőrzésre is. Végül az OpenAI hangsúlyozta, hogy termékei stabilitásának javítása a legfontosabb mérnöki prioritás.