Az Nvidia és a Hexagon, a skandináv digitális valósággal foglalkozó vállalat együttműködésbe lép az ipari digitális ikerpárok valós idejű adatrögzítéssel történő frissítése érdekében.
Egy úttörő együttműködés keretében a Hexagon és az Nvidia célja a digitális valóság, a mesterséges intelligencia, a szimuláció és a vizualizáció egyesítése, lehetővé téve a valós idejű párhuzamosítást a valós világ modelljeivel. Ennek fő haszonélvezői a digitális ikrek, a valós világbeli konstrukciók, például épületek vagy gyárak digitális utánzatai lesznek. A közös erőfeszítés célja, hogy a két vállalat kifinomult technológiáit összekapcsolva többfelhasználós munkafolyamatokat kínáljon, egységes perspektívát nyitva a gyári tervezés, a minőségoptimalizálás, a működési folyamatok, valamint a és tervezés számára. Ennek az együttműködő törekvésnek a részeként a Hexagon HxDR valóságfelvételi platformját és Nexus gyártási platformját szinkronizálják az Nvidia Omniverse rendszerével. Az Universal Scene Description keretrendszeren alapuló Omniverse egy hatékony eszköz az ipari metaverzum alkalmazások létrehozásához és kezeléséhez. E platformok kombinációja azt ígéri, hogy lendületet ad a gyártásnak a digitális gyárak területén és felnagyítja a digitális ikrek hatékonyságát az intelligens városok, az infrastruktúra és az építési projektek számára. A Hexagon vezérigazgatója, Paolo Guglielmini kifejtette, hogy az Nvidia-val való együttműködés áthidalja a valós és a digitális világ közötti szakadékot. "Megoldásaink valós idejű összehasonlításokat tesznek lehetővé a valós és a virtuális világ modelljei között" – mondta Guglielmini. A Hexagon Smart Digital Realities valós idejű adatelemzéssel és adatrögzítéssel a digitális ikreket átfogó valós világbeli ábrázolásokká alakítja át. Ez az átalakítás a szimulált megoldásokkal párosítva javítja a biztonságot, a termelékenységet, a minőséget és a jövedelmezőséget. Az eredmény az egész iparágra kiterjedő rohamot eredményez a fizikai folyamatok digitalizálására a fejlett automatizálás következő hullámához, jegyezte meg Rev Lebaredian, az Nvidia Omniverse és szimulációs technológiákért felelős alelnöke.