Az Adobe Firefly-alapú AI-eszközökkel indítja el a Photoshop webes verzióját

Az Adobe ikonikus Photoshopja az asztali gépekről megérkezett a webre, friss, felhasználóbarát élményt kínálva az előfizetők számára.

  • Az Adobe Photoshop webes verziója két év béta-verzió után mostantól elérhető a népszerű Generative Fill és Expand eszközökkel.

  • A webes verzió újratervezett elrendezéssel, észszerűbb felhasználói élményt kínál, beleértve az együttműködési funkciókat is.

  • Bár minden a fizetős Photoshop-csomag része, az Adobe jelenleg nem tervez ingyenes ajánlatot.

Kétéves várakozás után végre itt az Adobe Photoshop on the web, ami új fejezetet jelent a képszerkesztésben. A híres asztali alkalmazás online változata rendelkezik a sokat emlegetett Generative Fill és Generative Expand eszközökkel, amelyeket az Adobe Firefly generatív AI modellje hajt. Ezekkel a több mint 100 nyelven elérhető eszközökkel a felhasználók szöveges leírások segítségével módosíthatják a képeket, biztosítva, hogy a szerkesztett részek zökkenőmentesen illeszkedjenek az eredeti kép megvilágításához és perspektívájához.

A webes verzió nem csupán az asztali változat másolata. Az asztali verzió eszközeinek sokaságát kínálja, de felhasználóbarátabb elrendezésben, amely tökéletes az újoncok számára. Az olyan funkciók, mint a összefüggő feladatsor, végigvezetik a felhasználókat a szerkesztési folyamaton és javaslatot tesznek a következő legjobb lépésekre. A hasonló funkciókkal rendelkező eszközök ráadásul egy csoportba vannak rendezve, ami egyszerűsíti az eligazodást. Azok számára, akik ismerik az asztali felületet, lehetőség van arra, hogy visszatérjenek ahhoz a megjelenéshez. Az Adobe arra is utalt, hogy hamarosan további asztali funkciókkal, például javítóeszközzel és a tolleszközzel is bővülni fog.

Az új kiadás középpontjában az együttműködés áll. A felhasználók meghívhatják társaikat a projekteken való munkára és még azok is megtekinthetik és kommentálhatják a fájlokat, akiknek nincs aktív Photoshop-előfizetésük. Bár a szolgáltatás a Photoshop fizetős csomagjainak része, ami havi 9,99 dollártól kezdődik, az Adobe eljátszott az ingyenes verzió gondolatával. Egyelőre azonban nincsenek azonnali tervek egy ilyen ajánlatra. Ehelyett az Adobe arra ösztönzi a potenciális felhasználókat, hogy mielőtt az előfizetés mellett döntenének, interaktív demókon és oktatóprogramokon keresztül fedezzék fel a webes verziót.

Megosztás Facebookon