A Microsoft Bing chatbotja a jövőben több hirdetést jelenít meg

A Microsoft megerősítette, hogy a Bing AI-val működő chatbotja több hirdetést fog bevezetni a chat-élményben, bár egyelőre nem világos, hogy ezek a hirdetések hogyan fognak kinézni.

A Microsoft megerősítette, hogy a Bing AI-alapú chatbotja a jövőben több hirdetést jelenít meg a chat-élményben. Yusuf Mehdi, a Microsoft alelnöke egy blogban úgy nyilatkozott, hogy a vállalat "vizsgálja a hirdetések elhelyezését a chat-élményben". Bár a hirdetések pontos jellegét nem hozták nyilvánosságra, a Microsoft szóvivője megerősítette a változást.

Caitlin Roulston, a Microsoft kommunikációs igazgatója kijelentette, hogy a hirdetések az új Bing-ben fognak megjelenni, és a hagyományos keresési találatokhoz hasonlóak lesznek. Azonban lehet némi eltérés abban, hogy hogyan jelennek meg, mivel az új Bing még csak előzetes verzióban érhető el. A vállalat még vizsgálja a hirdetési élmények új lehetőségeit, és idővel további részleteket fog felfedni.

A Microsoft egy ideje már teszteli a hirdetéseket a Bing-ben, és a hirdetések a februári előzetes verzió megjelenése óta a chat-élmény részét is képezik, szponzorált linkek formájában és a vásárlási eredményeken belül is megjelennek. Hogy hogyan is nézhetnek ki az új hirdetések? A lekérdezésből egy kis "Hirdetés" mezővel ellátott hivatkozások találhatók, amelyek a Bing-re mutatnak.

Egyelőre nem világos, hogy hány hirdetés jelenik majd meg, illetve hogy a Microsoft hogyan fogja eldönteni, hogy hirdetést jelenítsen meg, vagy közvetlenül egy kiadótól vagy webhelytől kér választ. A blogbejegyzésben Yusuf Mehdi azt írja, hogy a Microsoft "meg akarja osztani a hirdetési bevételt azokkal a partnerekkel, akiknek tartalma hozzájárult a chatválaszhoz", de egyelőre nem világos, hogy a Microsoft milyen egyensúlyt tervez a hirdetések és a nem hirdetési válaszok között. A több hirdetés bevonásával még nagyobb kihívást jelent majd annak megállapítása, hogy egy válasz megbízható-e.

Még nem tudni, hogy az új hirdetések hogyan befolyásolják majd a Bing-ben a csevegés élményét, de a hirdetések valószínűleg megjelöltek és nem túl tolakodóak lesznek. Azok számára, akik szeretnék kipróbálni a Bing Chat hirdetéseket, a várólista valószínűleg rövid lesz.

Megosztás Facebookon