A Google és az MIT együttműködésének eredményeként a SynCLR szintetikus adatokat használ fel az AI-képzéséhez, kihívást jelentve a hagyományos adatgyűjtési módszerek számára.
A meggyőző videós deepfake-ek korszaka elérkezett, az Alibaba új „Animate Anyone” technológiájával elmosódnak a határok a valóság és a digitális tartalmak között.
A Samsung belép a generatív AI-arénájába a Samsung Gauss modellel, amely újradefiniálja a termelékenységet és a kreativitást a termékeinél.
Miközben a technológiai óriások és az AI-laboratóriumok milliárdos befektetések fényében sütkéreznek, addig a generatív AI új korszaka van kialakulóban, de milyen áron?
Az AudioCraft segítségével a Meta a zene jövőjére hangolódik, és olyan AI-modelleket kínál, amelyek szövegből képes valósághű zenét létrehozni.
Az AI megcáfolhatatlanul hatással van a különböző iparágakra, a művészeti terület pedig hatalmas átalakulásnak lehet tanúja az AI-által vezérelt alkalmazásoknak köszönhetően.
A Meta új AI-modellje, a Voicebox átalakítja a szövegről beszédre történő beszédkészítés területét és ugrásszerű előrelépést tesz a természetes, emberszerű beszéd utánzásában.