A CES-en mutatták be a BlackBerry IVY Automotive AI platformját

A BlackBerry az Amazon Web Services-szel közösen kifejlesztett IVY autóipari mesterséges intelligencia platformját a 2023-as Consumer Electronics Show-n a Bosch és a PATEO három kereskedelmi forgalomban kapható digitális pilótafülke platformjára előzetesen integrálták.

A platform megvalósítását a 2023-as Consumer Electronics Show-n (CES) mutatták be, és ez az első alkalom, hogy a BlackBerry IVY-t nyilvánosan bemutatták egy járműben. A platformot úgy tervezték, hogy az autógyártók gyorsan alkalmazhassanak innovatív, harmadik féltől származó alkalmazásokat a járműben a járművezetők és az utasok számára egyaránt nyújtott élmény fokozása érdekében.

A BlackBerry IVY megoldás 2023 májusában lesz általánosan elérhető. A CES-en a BlackBerry és az AWS számos BlackBerry IVY-alapú alkalmazást mutatott be, köztük a Bosch platformját egy Jeep Grand Cherokee-ban, amely a Compredict által támogatott, a fékek és gumiabroncsok kopásának előrejelző karbantartására, valamint a CarIQ által támogatott, biztonságos járműfedélzeti fizetésre szolgáló innovatív AI-alapú megoldásokat mutatott be.

A PATEO intelligens digitális pilótafülkéje bemutatott egy EV akkumulátor-kezelési megoldást is, amelyet az Electra Vehicles hajt, és amelyet a PATEO jelenleg a kínai piacon forgalmaz, valamint egy virtualizált BlackBerry IVY platformmegoldást, amelyet az AWS Graviton Processors hajt, és amely bemutatta, hogy az autógyártók hogyan tudnak gyorsan ML-alapú autóipari megoldásokat fejleszteni a jelenetek felderítésére és a kiberbiztonsági felhasználási esetekre.

"Keményen dolgoztunk azon, hogy a BlackBerry IVY-t rugalmas és átfogó, szoftveresen definiált megoldássá alakítsuk, amely többféle mögöttes hardver- és szoftverplatformot támogat" - mondta Vito Giallorenzo, a BlackBerry SVP, az IVY vezérigazgatója és a vállalati fejlesztés vezetője. "Az autógyártók és a partnerek már ma kihasználhatják a BlackBerry IVY felkészültségét és skálázhatóságát, hogy felgyorsítsák szoftver-definált útjukat, csökkentsék a K+F komplexitását, és gyorsabb piacra jutási időt érjenek el a monetizációs szolgáltatásaik esetében."

Megosztás Facebookon