A Canva egy sor új funkciót mutatott be, köztük több AI-alapú eszközt is

A Canva bejelentette az új AI-alapú eszközök, köztük az Assistant és a Magic Write, valamint az új Brand Hub bevezetését, amelyek célja, hogy a felhasználók bármit könnyedén létrehozhassanak.

A Canva, a népszerű grafikai tervezési platform egy sor új funkciót mutatott be, beleértve az AI-alapú eszközöket és egy új Brand Hubot a Canva Create virtuális eseményén. Az új asszisztens eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára a tervezési elemek keresését és gyors hozzáférést biztosít a funkciókhoz, valamint ajánlásokat kínál a meglévő tervhez illeszkedő grafikákra és stílusokra. A Canva bővíti a Magic Write-ot, az AI-alapú szövegíró asszisztenst, amely mostantól minden Canva projekttípuson belül elérhető, beleértve a közösségi média grafikákat és a szórólapokat is, és 18 nyelven érhető el.

Emellett a Canva elindította a "Magic Design"-t, amelynek segítségével a felhasználók feltölthetnek egy képet és kiválaszthatnak egy stílust, hogy személyre szabott sablonok válogatott palettáját kapják, amelyeket testre szabhatnak. Az új "Magic Edit" funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármit hozzáadjanak vagy kicseréljenek egy képen úgy, hogy meghatározzák, hova szeretnének valamit hozzáadni, majd leírják azt a Magic Editnek. Továbbá, az új "Magic Eraser" funkcióval a felhasználók a képeken található nem kívánt részleteket a terület átfésülésével eltüntethetik.

A Canva elindítja a "Beat Sync" funkciót is, amely automatikusan illeszti a videó felvételeket a választott hangsávhoz, valamint egy új "Fordítás" funkciót, amely automatikusan lefordítja a tervekben lévő szöveget több mint 100 különböző nyelvre. A vállalat egy sor új funkciót vezet be, amelyeket a felhasználók kértek, például a "Rajzolás", amellyel egy egyszerű alakzatot lehet felvázolni, majd csiszolni a részleteken. A "Elrendezések" funkció a felhasználóknak ajánlásokat ad a tervezési ötletek elrendezésére, a "Stílusok" pedig lehetőséget kínál a javasolt színpaletták és betűtípusok böngészésére.

A Canva új "Rétegek" eszköze lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az összes elemet egy helyen lássák, beleértve a szöveget, az alakzatokat, a képeket és a videót. A platform mostantól támogatja az alternatív szöveget, ami azt jelenti, hogy extra szövegösszefüggést adhat a képekhez és elemekhez, hogy leírja azokat a látássérültek számára. Egy másik új funkció a 953 új betűtípus, köztük az Arial, Courier, Helvetica és Times New Roman.

Az új AI-alapú eszközök mellett a Canva bevezeti az új Brand Hubot, amely egy sor olyan eszközt és funkciót tartalmaz, amelyek célja, hogy segítsenek a csapatoknak a márka megőrzésében. A hub tartalmaz egy új "Magic Replace" eszközt, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsan frissítsék a márkaeszközöket, például a logókat, a platformon lévő terveikben. A hub olyan eszközöket is tartalmaz, amelyek segítségével a felhasználók márkasablonokat, mappákat és irányelveket hozhatnak létre, az adminok pedig közvetlenül a Canva-ban hagyhatják jóvá a munkafolyamatokat, hogy biztosítsák, hogy a terveket a közzététel előtt felülvizsgálják és jóváhagyják.

Melanie Perkins, a Canva társalapítója és vezérigazgatója elmondta: "Ahogy a technológia folyamatosan fejlődik, mi újragondoljuk a tervezési folyamatot azzal, hogy még egyszerűbbé tesszük, hogy ami a fejünkben van, azt egy oldalra és a világba juttassuk, gyorsabban, mint valaha". A Canva jelenleg több mint 120 millió havi felhasználóval büszkélkedhet, ami 35 millióval több, mint a Visual Worksuite 2022 szeptemberi bevezetése előtt. A vállalat szerint több mint 15 milliárd tervet hoztak létre a platformja segítségével.

Megosztás Facebookon