Az OpenAI és az Axel Springer médiatitánnal való együttműködése új korszakot nyit a hírek terjesztésére szolgáló AI-modellek etikus, felelősségteljes képzésében.
A Bard, a Google AI chatbotja, legújabb frissítésével újradefiniálja a YouTube videókeresést, minden eddiginél könnyebbé téve az információhoz való hozzáférést.
Creative Cloud csomagjának továbbfejlesztése érdekében az Adobe stratégiai lépésként felvásárolta a Rephrase-t és ezzel új mércét állít fel az AI-alapú videógyártás terén.
A Meta Emu AI modellje mostantól lehetővé teszi a szövegből videók készítését és a kifinomult képszerkesztést, újradefiniálva a digitális kreativitást.
Az Adobe más technológiai óriáscégekkel együttműködve új szimbólumot vezet be, amelynek célja, hogy átláthatóbbá tegye az AI-val generált tartalmak eredetét és létrehozásának eszközeit.
Az AI-által generált hamisítás elleni küzdelem zűrzavaros, mivel a vízjelezés, amely egykor a digitális hitelesítés reménysugara volt, most váratlan sebezhetőségekkel küzd.
Izgalmas fejlemény, hogy a Shutterstock kibővíti az OpenAI-val kötött megállapodását, amelynek célja, hogy innovatív generatív AI-eszközökkel átalakítsa a stock-tartalmak világát.
Az Adobe elindította Firefly generatív AI modelljének vállalati platformját, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ezt az AI-t saját márkaspecifikus eszközeikkel testre szabják.