A PwC 4000 jogi szakemberének biztosít AI chatbotot a hatékonyság növelése érdekében

A PwC a Harvey nevű AI-startuppal együttműködve több mint 4000 jogi szakemberének biztosít chatbotot, amely felgyorsítja a munkát olyan területeken, mint az átvilágítás és a szerződéselemzés.

A PricewaterhouseCoopers (PwC), a világ egyik legnagyobb könyvelőcége, összefogott a Harvey nevű AI startuppal, hogy chatbotokat kínáljon 4000 jogi szakemberének. A 12 hónapos kezdeményezés lehetővé teszi az ügyvédek számára, hogy kihasználják a generatív mesterséges intelligencia technológiát az olyan folyamatok egyszerűsítésére, mint az átvilágítás, a szerződéselemzés, a jogi tanácsadás és a tanácsadási szolgáltatások. A PwC ugyanakkor egyértelműen kijelentette, hogy a mesterséges intelligencia nem fogja helyettesíteni vagy leváltani az emberi ügyvédeket és a professzionális jogi szolgáltatásokat.

A Harvey által biztosított chatbotok nagy mennyiségű adat elemzése révén segítenek majd meglátásokat és ajánlásokat generálni. A PwC jogi szakemberei a gazdagabb információk felhasználásával gyorsabban találják meg a megoldásokat. A PwC azt is tervezi, hogy saját, szabadalmaztatott modelleket fejleszt és képez ki a Harvey számára, hogy termékeket hozzon létre a Legal Business Solutions ügyfelei számára. A chatbotok munkáját a PwC szakemberei fogják felügyelni és ellenőrizni.

A Harvey természetes nyelvi feldolgozást, gépi tanulást és adatelemzést használ a jogi munka különböző aspektusainak automatizálására és javítására. A Harvey társalapítója és vezérigazgatója elmondta, hogy a PwC-vel való együttműködés egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy tovább fokozzák a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket az összetett jogi problémák megoldására. A Harvey-t az OpenAI Startup Fund támogatja, és az OpenAI és a ChatGPT technológiájára épül.

Megosztás Facebookon